APMPFoundation_FINAL  Datum – 8 en 9 november 2017
Tijd – 09.30 – 17.00 uur
Kosten – € 1.495,00 per persoon
Plaats – Strategic Proposals, Utrecht

De training is ontworpen om kandidaten voor te bereiden op het Foundation Level examen. In twee dagen doorlopen we de belangrijkste kennisgebieden van de APMP Foundation Level -syllabus voor het (schriftelijke) examen aan het eind van de training.

Naast de verplichte onderwerpen is er ruimte voor discussie en het behandelen van cases uit uw eigen praktijk. Trainer, trainingsmateriaal en examen zijn in de Engelse taal.

Aanmelden

APMPPractioner_FINALDatum – 6 november 2017
Tijd – 09.30 – 17.00 uur
Kosten – € 895,00 per persoon
Plaats – Strategic Proposals, Utrecht

In deze workshop krijgt u uitleg en vooral praktische hulp over het gebruik van de self assessment sheet (PPAQ) van de APMP. U krijgt begeleiding en oefeningen, zodat u leert hoe u dit assessment optimaal en conform de APMP-standaard invult. Na deze dag bent u in staat snel en gericht het assessment in te vullen en heeft u een concreet actieplan voor training en/of ervaring die u nog nodig heeft om aan alle eisen van het assessment te voldoen.

Trainer, trainingsmateriaal en examen zijn in de Engelse taal

Aanmelden

TrainingDatum – 25 en 26 Oktober 2017
Tijd – 09.30 – 17.00 uur
Kosten – € 1.495,00 per persoon
Plaats – Strategic Proposals, Utrecht

Een ‘award winning’ workshop. Waarin op hoge snelheid de laatste best practices op het gebied van proposalmanagement worden doorgenomen. Van de gewenste acties voorafgaand aan de RFP tot de mogelijkheden van de afsluitende presentatie van het proposal. We kijken pragmatisch naar de kenmerken van een winnend proposalproces en laten zien hoe een winnend proposal is opgebouwd.

U leert best practice-technieken die aantoonbaar succesvol zijn en leiden tot hogere efficiency en lagere kosten en risico’s. Zodat de proposalkwaliteit van acceptabel naar overtuigend en onderscheidend gaat.

Aanmelden

TrainingDatum – 1 en 2 november 2017
Tijd – 09.30 – 17.00 uur
Kosten – € 1.495,00 per persoon
Plaats – Strategic Proposals, Utrecht

Een inkoopmethodiek die uitgaat van het realiseren van de hoogste waarde voor de laagste prijs maar Best Value Procurement (BVP) zorgt er ook voor dat leveranciers hun expertise en onderscheidend vermogen kunnen maar vooral moeten laten zie.

Naast een pragmatische benadering van de basis stappen van BVP tonen we hoe deze optimaal ingevuld worden door gebruik van best practice bid- en proposaltechnieken. Hoe komt u tot een onderscheidende boodschap en hoe zet u deze overtuigend op papier voor het maximaal aantal punten in de evaluatie. En tot slot hoe zorgt u ervoor dat de boodschap consistent blijft in de presentatiefase.

Aanmelden